Beautymerk Mylène viert 60ste verjaardag met één grote homeparty

maa 3 Mar
mylene 60 jaar
© Mylène

Mylène viert haar 60-jarig bestaan. Het gekende beautymerk uit Heist-o/d-berg verbindt al jaren generaties. Mylène bekend van de homeparty’s, is nog altijd springlevend is en die vormen een essentiële pijler van het succes van Mylène, meer nog die zitten in de lift.

Op 1 april 2025 zal het exact 60 jaar geleden zijn dat Rosa Mortelmans en haar man Léon Seutin het Belgische merk Mylène oprichtten in Heistop-den-Berg. Het succesverhaal begon met de ontdekking van de Mylène-wonderolie en groeide uit tot een bloeiend merk dat generaties vrouwen inspireert.

Homeparty

Vandaag blijft Mylène relevant met een uniek concept: de homeparty. De wereld zag er in 1965 heel anders uit. De eerste astronaut wandelde in de ruimte... Maar ook in België gebeurde er iets bijzonders: in een bescheiden keuken in Heist-op-den-Berg werd Mylène geboren.

Wat begon als een kleinschalig cosmeticalabo groeide uit tot een revolutionair beautyconcept dat vrouwen samenbracht. De Mylène-homeparty was een feit en die homeparty’s blijven in de smaak vallen.

Zestig jaar later blijft het concept ijzersterk: met meer dan 1.500 gepassioneerde consulenten, 50.000 homeparty’s per jaar en een uitgebreid assortiment van meer dan 500 producten, blijft Mylène een pionier in persoonlijke beautybeleving. Het gamma omvat vandaag huidverzorging, make-up en huisproducten – allemaal ontwikkeld in België met oog voor kwaliteit en innovatie.

Daarnaast ziet Mylène de blijvende instroom van nieuwe consulenten als een belangrijke graadmeter van haar succes. Het homeparty-concept blijft aantrekkelijk omdat het: persoonlijk advies biedt, iets wat in grote beautyketens steeds zeldzamer wordt. Een gezellig samenzijn met vriendinnen is, gecombineerd met een shoppingervaring. Klanten kunnen hun favorieten testen tijdens een Mylène-homeparty .

Ter ere van haar 60-jarig bestaan organiseert Mylène op 1 april 2025 de grootste homeparty ooit. Op 1.000 locaties doorheen België openen gastvrouwen hun deuren om samen met hun Mylène-consulente, vrienden en familie dit iconische merk te vieren.