23u35

Buren kunnen keukenbrandje blussen

In Herentals heeft het vanmiddag even gebrand in een appartement in de Markgravenstraat. In een flat op de derde verdieping was de dampkap in brand gevlogen door een defect.

De bewoners verwittigden in paniek de buren. En die konden met een brandslang het brandje blussen. Toen de brandweer ter plaatse kwam, was het ergste al achter de rug.

De brandweer deed nog wel een inspectie en hielp het appartement verluchten. De keuken van de flat liep wel zware schade op. Maar daar bleef het bij.

 

Toen de brandweer ter plaatse kwam, was het ergste al achter de rug. (Foto's: Peter Vanderveken)