0u53

Rookschade na keukenbrand in Turnhout

De brandweer moest deze voormiddag uitrukken naar de Driezenstraat in Turnhout. Daar was brand uitgebroken in een appartementsgebouw.

In één van de appartementen had de bewoner een kookpot te lang op het vuur laten staan, waarna die vuur vatte. De bewoner kon zelf het brandje blussen en zich in veiligheid brengen. De brandweer kwam ter plaatse om na te blussen en het gebouw te verluchten. De schade bleef al bij al beperkt. Het appartement liep vooral rookschade op.