14u04

Studio onbewoonbaar door brand

Aan de Veldenbergstraat in Merksplas heeft het vanmiddag gebrand in een studio op de eerste verdieping van een gebouw. De brand was ontstaan door een kortsluiting in de elektriciteitskast.

De brandweer kon ervoor zorgen dat de brand beperkt bleef tot het appartement en dat de rest van het gebouw geen schade opliep. Maar in de betrokken studio is er wel zoveel schade dat de woning voorlopig onbewoonbaar is. Er vielen geen gewonden bij de brand.

 

Foto: Peter Vanderveken