5u03

Woningbrand in Retie: tienerzoon ontsnapt via dakraam

In Retie heeft het vanmorgen gebrand in een huis aan de Hulse Akkers. Aan de buitenkant leken de gevolgen achteraf nog mee te vallen. Maar binnen is er heel wat schade. Het huis is onbewoonbaar. De brand zou ontstaan zijn onder de trap. Mogelijk ging het om een kortsluiting.

Op het moment dat het vuur uitbrak was de zoon, een tiener, nog thuis. Hij kon zichzelf in veiligheid brengen. Maar raakte daarbij wel gewond aan zijn been. Hij werd voor verzorging naar het ziekenhuis gebracht.