Christiaan Rosiers uit Willebroek heeft al een maand geen internet en televisie meer van Proximus...omdat hij zijn facturen niet betaald zou hebben. Maar door een vergissing bij de telecomoperator werden zijn facturen opgestuurd naar een andere Christiaan Rosiers uit Itegem. Het probleem zou vandaag in de loop van de dag eindelijk opgelost geraken, na liefst 20 telefoontjes naar de klantendienst. Dat staat in Gazet van Antwerpen.
Christiaan Rosiers krijgt telecomfacturen van Christiaan Rosiers (!)
De problemen begonnen eind mei, zegt de krant, toen de Willebroekse versie van Christiaan Rosiers op vakantie vertrok naar Italië. Daar had hij plots geen internet of telefoonverbinding meer. Na ettelijke telefoontjes naar de klantendienst kreeg ook zijn dochter te horen dat het probleem niet zomaar kon worden opgelost.
Intussen kreeg de Itegemse versie van Christiaan Rosiers hogere facturen van Proximus...omdat hij ook 'een woning in Willebroek' had. Maar dat was dus niet het geval. De facturen van de naamgenoten waren plots samengevoegd. Hoe dat kon gebeuren, is niet duidelijk.
Proximus garandeert dat het probleem snel wordt opgelost en dat beide heren niet meer moeten betalen. Integendeel, de Willebroekse Christiaan Rosiers krijgt een compensatie voor de geleden schade. Hij is gepensioneerd maar werkt in bijberoep nog wel in lederwaren en als acteur. Omdat hij al een maand geen internet heeft gehad, zou hij dus wel wat opdrachten hebben gemist.