Uitgebreider aanbod
Het aanbod is uitgebreid van 14.000 naar 20.000 producten. De focus ligt op kwaliteit, variatie en lokale meerwaarde. Zo biedt de ambachtelijke slagerij producten recht uit het hart van de Kempen. De ruimere fruit- en groenteafdeling legt de nadruk op vers, met een uitgebreider aanbod voor een gezonde levensstijl. De nieuwe wijnafdeling is een ontdekplek voor wijnliefhebbers met een uitgekiende selectie voor elke gelegenheid. En voor wie onderweg is, vind je bij Delhaize Dessel Lunch & On-the-Go: een uitgebreid aanbod van kwalitatieve meeneemgerechten.
Duurzaam van vloer tot plafond
De winkel blinkt uit in duurzaamheid. Dankzij een innovatieve CO₂-koelinstallatie en verwarming op basis van geothermie wordt de ecologische voetafdruk aanzienlijk verminderd. Ook andere groene ingrepen dragen bij aan de energie-efficiëntie: van LED-verlichting tot warmtepompen en dubbelglasvitrines.
Stickeralbum
Voor de heropening van Delhaize Dessel brengt de winkel in samenwerking met Heemkundige Kring De Griffioen Dessel een lokaal stickeralbum over Dessel uit. Het album bundelt 200 zorgvuldig geselecteerde foto’s rond vijftien levensechte thema’s die het erfgoed en de geschiedenis van de gemeente in beeld brengen. Klanten ontvangen bij elke aankoopschijf van 10 euro een zakje met drie stickers – goed voor 175 nostalgische en informatieve plaatjes.
Metalmarket
in juni wordt Delhaize Dessel ter ere van Graspop even Metalmarket. Heel de winkel zal dan zwart kleuren met luide metalmuziek en medewerkers die gekleed zijn in metal kledij.