Escaperoom De Gouden Kooi is meest klantgerichte onderneming in Mechelen

woe 13 Nov
De Gouden Kooi viel eerder al in de prijzen
© De Gouden Kooi viel eerder al in de prijzen (foto: archief RTV)

De Gouden Kooi is uitgekozen tot meest klantgerichte onderneming in Mechelen. De escape rooms van het bedrijf zetten niet enkel tijdens het spel in op de ervaring van hun klanten, want ook de voor- en na-experience is voor hen belangrijk.

De vakjury van Customerry, een bedrijf dat zich richt op een verbeterde klantenervaring en tevens de organisator van de verkiezing, had nog maar zelden zo'n klantgerichte aanpak gezien bij een bedrijf van deze grootte. "Het zijn net onze KMO’s, die vaak verrassend innovatieve manieren bedenken om hun klantbeleving te professionaliseren. Ik broedde al lang op een manier om deze ondernemingen het podium te geven dat ze verdienen en lanceerde daarom deze wedstrijd", klinkt het bij de organisator.

"Waardering voor onze aanpak"

Bij De Gouden Kooi zelf zijn ze terecht trots op hun onderscheiding. "Wij zijn enorm blij met deze prijs. Anders dan voorgaande prijzen die we mochten ontvangen voor onze escape rooms, is dit een waardering voor de aanpak van onze hele customer journey", vertelt Chief Escape Officer Jan Gheyle.

De Gouden Kooi won al verschillende prijzen: zo werd hun escape room 'De wraak van Han' vorig jaar bekroond met een plaatsje in de top-5 beste escape rooms in de wereld. Ook TripAdvisor zet de Mechelse onderneming in de bloemetjes, ze mochten voor de zevende keer de 'Travelers Choice'-award in ontvangst nemen én volgens de internationale website behoort De Gouden Kooi tot de 10% beste activiteiten wereldwijd.

De Gouden Kooi heeft twee vestigingen in Mechelen: aan de Gerechtstraat en de Haverwerf.