Voor kleinere zaken is een pand op de Bruul onbetaalbaar. Ze kiezen daarom voor een alternatief in een zijstraat zoals de Geitestraat. Voor de handelaars is het dan ook belangrijk dat de klanten hun weg naar de straat vinden. En dat is, sinds de heraanleg van de straat twee jaar geleden, ook het geval. De winkelstraat is daardoor niet alleen veel mooier geworden, maar ook drukker. En dat willen de handelaars zo houden. Want klanten tevredenstellen en laten terugkomen is voor hen van levensbelang.
Geitjes
Daarom willen ze hun klanten bedanken met een speciale actie. Elke deelnemende handelaar zet in zijn winkel een afbeelding van een geitje met daarbij enkele producten van een van de collega’s in de straat. Klanten moeten raden naar welke handelszaak deze producten verwijzen en de oplossing op een formuliertje invullen. Uit alle juiste antwoorden worden winnaars getrokken. Er zijn waardebonnen voor in totaal 2.000 euro te winnen.
De actie loopt slechts 1 dag. De Geitestraat is zaterdag ook extra versierd.